Miesto na promo akciu.
Zistiť viac-
Doprava
Dodanie tovaru uskutočňujeme v rámci celého Slovenska. Pri objednaní produktu si môžete vybrať nasledovné spôsoby doručenia:
Doprava zadarmo nad 100 EUR
Osobný odber na predajniZadarmoDPD Kuriér2,00 €Zásielkovňa - PacketaZadarmo -
Platba
Za tovar na našom e-shope môžete zaplatiť týmito spôsobmi:
Možnosti platby
Pri možnosti platby na dobierku platíte za tovar priamo pri preberaní zásielky. Platbu môžete realizovať buď u kuriéra, keď Vám zásielku doručí alebo v Zásielkovni pri jej vyzdvihnutí.Po vytvorení objednávky budete presmerovaný na platobnú bránu Global Payments. Všetky údaje o Vašej platobnej karte sú chránené bezpečnostnou autoritou Global Payments. Po autorizovaní platby budete presmerovaný späť do nášho eshopu Bohemia zlato a zobrazí sa vám potvrdenie o prijatí objednávky.Platbu môžete uskutočniť aj priamo v našej predajni pri osobnom odbere v hotovosti alebo kartou. -
Vrátenie tovaru
Spotrebiteľ je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku, alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Predávajúceho do 14 dní odo dňa:
- prevzatia tovaru,
- uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo,
- uzavretia zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči.
Spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať Predávajúcemu alebo osobe poverenej Predávajúcim na prevzatie tovaru. To neplatí, ak Predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.
-
Reklamácia
Postup pre reklamáciu
1. Zabaľte tovar1. Treba spísať postup reklamácie, na čo si treba dať pozor pri zariadení/výrobku.
2. Prečítajte si reklamačný poriadok2. Prehľadne v bodoch, ako to má byť zabalené, aké údaje, že nemusí byť pôvodné balenie a podobne.
Reklamačný poriadok3. Vyplnenie reklamačného formuláraVyplňte reklamačný formulár, ktorý sa nachádza tu:
Reklamačný formulár4. Odoslanie reklamačného formuláraPredávajúci odporúča spotrebiteľom, aby práva zo zodpovednosti za vady veci, tovaru, alebo služby (reklamácie) uplatnili na adrese: Predajňa Bohemia-Zlato, Národná 812/8, 010 01 Žilina, Slovenská republika.
Pravidlá vrátenia tovaru
Spotrebiteľ môže uplatniť reklamáciu aj v ktorejkoľvek prevádzkarni predávajúceho, v ktorej je prijatie reklamácie možné s ohľadom na predávané výrobky alebo poskytované služby, alebo u určenej osoby. Pri reklamácii Predávajúci odporúča Kupujúcemu doložiť faktúru, záručný list, alebo iný doklad preukazujúci zakúpenie reklamovaného produktu od Predávajúceho. Kupujúcemu Predávajúci odporúča, aby pri uplatňovaní reklamácie opísal vadu tovaru, alebo služby. Kupujúci môže reklamáciu u Predávajúceho uplatniť aj prostredníctvom tretích osôb. Predávajúci odporúča Kupujúcemu, aby reklamáciu tovaru uplatnil spolu s detailným popisom vady tovaru a dokladom preukazujúcim zakúpenie tovaru od Predávajúceho (napríklad doklad o zaplatení, faktúra, záručný list), a to z dôvodu urýchlenia reklamačného procesu. Tovar v prípade reklamácie Predávajúci odporúča zasielať doporučenou formou. Tovar Predávajúci odporúča nezasielať formou dobierky, ktorá nebude zo strany Predávajúceho prevzatá.